ermmm..bole ke lelaki n perempuan berkwn without smpn ape2 perasaan antara 1 same lain??for me, bole je klu just b a fren..but kekdg masyarakat di sekeliling yg membuat andaian sndri..klu da berkwn tu msti ade ape2...actually, aku penah ade pengalaman mcm nih..1 man, kwn ngn aku then bile die tahu yg aku da berpunye, terus putus kwn..look childish kan...tak matang dlm berkwn..tu adalah salah sorng dr masyarakat yg berpikiran cmtu..dlm dunia skg, bukn snang nk cri someone yg btl2 bole dipercayai...sma ada lelaki atau perempuan..sama jee..janji ade batasan dlm berkwn..thu motif dlm pershabatan....kehidupan kite dikelilingi oleh pelbagai ragam manusia, ade yg baik, nakal, jahat..and mcm2 lg...jd jantina bukanla penentu dlm persahabatan.yg penting adlah keikhlasan...
I believe men and women can be involved in platonic relationships. However, I also believe that a friendship is the best foundation for a sincere romantic relationship. After all, as we get older and the year pass, the romance tends to fade, but the friendship is always there.
I believe men and women can be involved in platonic relationships. However, I also believe that a friendship is the best foundation for a sincere romantic relationship. After all, as we get older and the year pass, the romance tends to fade, but the friendship is always there.
No comments:
Post a Comment